Yüzdeki Kılcal Damar Tedavisi

Yüzdeki Kılcal Damar Tedavisi, Bacak Varis Tedavisinden Daha Mı Zordur?

Yine maalesef halk arasındaki yaygın yanlışlardan birisi de bu cümledir. Yine sevgili hastalarımı çok literatür kavramlarına boğmadan kestirmeden söyleyebilirim ki “Kılcal damar tedavisi bacaklardaki kılcal damar tedavisinden daha kolaydır”

Yüzdeki Kılcal Damarların Sebepleri Nelerdir?

Bölgede oluşan pembelik ve kızarıklık, mor, mavi yada kırmızı renkte deri yüzeyinde meydana gelen oluşumlar, bizim bir Kalp Damar Cerrahına görünmemiz gerektiğini gösterir.

Yine yaş, meslek, kilo ve cinsiyete bağlı olarak değişmekle birlikte, Ciltte hassasiyet, aşırı güneşe maruz kalma, rozasea hastalığı, metabolik ve romatizmal rahatsızlıklar, kortizonlu kremler, alkol, genetik hastalıklar sebepler arasındadır.

Tedavi Sürecinde Rahatlamak İçin Ne Yapmalıyım?

Tedavinizi yöneten doktor size gerekli reçeteyi verecektir, ama güneşe çok maruz kalmamak, doktor gözetiminde koruyucu kozmetik ürünler kullanmak ve soğuk su kompres uygulaması yapmak sizi bu süreçte rahatlatacak eylemlerdir.

Kılcal Damar Tedavisi Bacak Varis Tedavisi İle Aynı Mıdır?

Yüzdeki kılcal damar tedavisi bacaklarda ki kılcal damarların tedavisinden daha kolaydır. Günümüzde FDA onaylı yüksek teknoloji lazer cihazlarının gelişmesi ile birlikte bir veya iki seans lazer uygulaması ile  yüzdeki kılcal damar tedavisi başka bir metoda gerek kalmaksızın tamamen yok edilebilmektedir.

Tabi ki doğru ellerde, doğru metod ve cihazlarla tedaviniz yapılabilir.

Lazerle Kılcal Damar Tedavisi İçin Kimler Uygundur?

Günümüzde lazer teknolojileri çok gelişmiş durumdadır buna bağlı olarak hemen hemen yüzdeki kılcal damarların tedavisinde her hastada rahatlıkla uygulanmaktadır. Bununla birlikte, bazı damar hastalıklarına sahip olan veya kanama, skar rahatsızlıkları olan kişiler lazer tedavileri için uygun olmayabilirler.